Ahol a hagyomány apáról fiúra száll: hotelmerops.hu

Kevés olyan hagyományőrző családról hallani a vendéglátásban, ahol a tradíció évszázadok óta apáról fiúra száll, de ha ellátogatunk Szekszárdra, akkor szemtanúi és részesei lehetünk egy nem mindennapi esetnek. A Mészáros család ugyanis évszázadok óta foglalkozik a borkészítéssel, és amellett, hogy a Mészáros borház és pince szeretettel várja vendégeit, mára már egy fantasztikus 22 szobás szállodában is élvezhetjük a család elsőrangú vendégszeretetét.

Ha egy kis kikapcsolódásra vágyunk

A szürke, stresszel teli hétköznapokból az egyik legkiválóbb lehetőség kikapcsolódni, ha meglátogatunk egy szállodát, éttermet, és iszunk pár kupica isteni bort. Szekszárd belvárosa különösen hangulatos, egyszerre áraszt nyugalmat, és pezsgést, kiváló úti cél tehát. A kettő egyvelege pedig rendkívüli feltöltődési lehetőséget kínál: a Hotel Merops Mészáros ötvözi a kettőt, így ha ide betérünk egy, vagy  több éjszakára, vagy akár csak egy gyors ebédre, akkor is biztosak lehetünk benne, hogy jó hangulatban telik majd el az idő.

A szálloda szolgáltatásai

• Hotel Merops**** Mészáros
    • Cím: 7100 Szekszárd, Kossuth L. u. 19.
    • Telefon: +3674 / 684-940
    • Mobiltelefon: +3630 / 231-9595
    • Weboldal: hotelmerops.hu

Térkép:

Fényűző szobák tömkelege várja kedves vendégeit, egész pontosan huszonkettő, ahol az uralkodó színvilág mesébe illő: valódi királynak és királynőnek érezhetjük itt magunkat. Az arany selyem és a fehér kombinációja éppolyan magával ragadó, mint a piros selyem és a fehér társítása. Lenyűgöző igényességgel berendezett helyiségekben töltődhetünk fel a hétköznapok után, vagy egy-egy különleges alkalom megünneplése során. Ha rövidebb időre érkezünk, akkor érdemes választani az 1 éjszakás csomagajánlat és a 2 éjszakás csomagajánlat között, amelyek exkluzív kiegészítőkkel várnak minket: többet közt ilyen finomság a pezsgős büféreggeli, az ajándék szőlőmag olajos masszázs, vagy a négyfogásos vacsora; fantasztikus kényeztetés! Ötféle bort kóstolhatunk meg, majd ha szeretnénk az otthoniakat is megörvendeztetni, akkor a szálloda borvásárlásra is kínál lehetőséget.

Az étterem

A Merops étterem Szekszárd szívében vár minket, a csodás hotel épületében, nyugodt, csendes környezetben. Ha egy-egy különleges alkalmat szeretnénk még különlegesebbé tenni, vagy akárcsak egy fantasztikus ebéddel lepnénk meg magunkat, a kollégáinkat, vagy a családot, tökéletes választás a Merops étterem, fejedelmi lakomát csaphatunk, fényűző környezetben! Van lehetőségünk egy gyors ebédre, minden nap mennyei új ajánlattal, de vacsorára is szeretettel várnak minket. A fantasztikus ételek sorát isteni borokkal zárhatjuk, választhatunk a borsor ajánlatai közül éppúgy, mint a kitűnő bor- és pálinkalapról.

A híres Borház

A négycsillagos hotel mellett található a messze földön híres Mészáros Borház és Pince, ahol a jellegzetes szekszárdi borvidékek fantasztikus borait kóstolhatjuk végig. A Mészáros család évszázadok óta foglalkozik szőlőtermesztéssel, és borkészítéssel, így a borokban benne rejlik a család szakértelme és szeretete is. A Borház maga pedig nemcsak a borkóstolás szenvedélyének hódol, hanem egyúttal lehetőséget biztosít bemutatók, rendezvények szervezésére is, amelyet meleg ételek elkészítésével is segítenek igény esetén.

Konferencia és esküvő

Nemcsak a Borház, hanem maga a lenyűgöző hotel is helyet biztosít különféle események, ünneplések megtartására. Ha konferenciát szeretnénk lebonyolítani, esetleg céges meetinget szerveznénk akár több napra is, és számunkra igazán fontos, hogy kiváló környezetben tegyük ezt meg, akkor a Hotel Merops Mészáros tökéletes választás. Amennyiben pedig életünk Nagy Napját, az esküvőt szeretnénk feledhetetlenné tenni, és fényűző milliőben átélni, nincs nagyszerűbb döntés, mint ez a négycsillagos hotel.

Itt pompás étteremben vendégelhetjük meg a násznépet valódi királyként és királynőként, a lakodalom mindenki számára emlékezetes marad, sőt mi több, a nászéjszakát is festői környezetben tölthetjük el. Egy biztos: ha a Merops étterem vendégei vagyunk, nagyszerű hangulatban fogunk távozni, a visszatérés pedig garantált!